![]() Zapraszamy do sklepu https://www.genway.pl |
Genway Marcin Mazurek sp. k. Fryderyka Chopina 37 09-402 Płock tel. +48 24 264 77 33 |
Zdalne wsparcie techniczne dotyczy produktów Tiandy i Akuvox pochodzących z naszej dystrybucji. Po zakupie usługi proszę na adres pomoc@genway.pl przesłać odpowiedzi na poniższe pytania. Dzięki temu pomoc zdalna będzie efektywna, a wykupiony przez Państwa czas zostanie jak najlepiej wykorzystany przez naszych techników.
Dotyczące łącza internetowego:
Nazwa dostawcy Internetu
Rodzaj łącza internetowego
Typ adresu IP [czy jest to adres publiczny (stały lub zmienny)]
Model routera
Czy router posiada opcję przekierowania portów?
Dotyczące pomocy zdalnej
Sprzęt którego dotyczy pomoc zdalna (Producent, model)
Czy urządzenie zostało podłączone do zasilania?
Czy urządzenie zostało podpięte do routera lub switcha?
W przypadku podpięcia urządzenia do switcha: Czy switch został połączony skrętką komputerową z routerem?
W jaki sposób urządzenie jest zasilane?
Czy urządzenie uruchamia się po podłączeniu zasilania?
Należy pamiętać, że narzędzie służące do pomocy zdalnej współpracuje jedynie z systemami z rodziny Windows Desktop. Proszę upewnić się, że spełniają Państwo te wymagania.
W trakcie trwania pomocy zdalnej komputer, z którego będzie prowadzona konfiguracja urządzenia musi mieć stałe zasilanie (w przypadku laptopa lub innego urządzenia przenośnego z systemem Windows Desktop musi być podpięta do niego ładowarka).
Czynności które należy wykonać na komputerze tuż przed rozpoczęciem pomocy zdalnej:
Pobrać program AeroAdmin → https://www.aeroadmin.com/en/downloads.html
Uruchomić ponownie komputer
Upewnić się, że komputer posiada połączenie z Internetem
Wyłączyć wszystkie aplikacje służące do pobierania plików
Jeśli urządzenia były już uruchamiane: spisać na Pulpicie w pliku tekstowym o nazwie pomoc_zdalna.txt hasła do urządzeń, których dotyczy pomoc zdalna oraz do routera
Uruchomić narzędzie AeroAdmin z prawami administratora
Przedyktować przez telefon ID oraz PIN zezwalający na zdalne sterowanie
Po zakończeniu pomocy zdalnej należy usunąć narzędzie AeroAdmin oraz plik pomoc_zdalna.txt
Uwaga!
Nie odpowiadamy za błędne połączenie fizyczne/elektryczne/elektroniczne urządzeń!
Opcje produktu