Zapraszamy do sklepu https://www.genway.pl |
Genway Marcin Mazurek sp. k. Fryderyka Chopina 37 09-402 Płock tel. +48 24 264 77 33 |
Kontroler czasu pracy: rozpoznawanie twarzy Interfejsy: TCP/IP, pendrive Wyświetlacz: dotykowy wyświetlacz LCD TFT 2,8" Dodatkowo: Wyjścia/wejścia przekaźnikowe

Anviz FacePass 7 to rozpoznawanie twarzy i czytnik kart do kontroli dostępu i użytku w pomieszczeniach. Kontrola dostępu odbywa się za pomocą skanera twarzy i / lub karty zbliżeniowej lub breloka RFID. Anviz FacePass 7 jest idealny do pracy w medycynie, przemyśle spożywczym, laboratoriach i innych obiektach, w których wskazana jest bezdotykowa, bezpieczna kontrola dostępu.
Jesteśmy oficjalnym sprzedawcą Anviz i zapewniamy pełne wsparcie i gwarancję na wszystkie produkty Anviz.

Wbudowany web serwer pozwala na konfiguracje urządzenia z poziomu komputera, bez potrzeby podłączania rejestratora i instalowania dodatkowych programów. Do zaawansowanej konfiguracji urządzenia oraz prowadzenia raportów polecamy program CrossChex Standard. Program dostępny w całości w języku polskim.

Zastosowanie rozpoznawania twarzy zapewnia bardzo dokładną identyfikację biometryczną. FacePass 7 posiada unikalny algorytm Anviz BioNANO zapewniający bardzo dokładne, stabilne i szybkie rozpoznawanie tęczówki oczu. Facepass 7 działa w każdych warunkach oświetleniowych: od jasnego oświetlenia po całkowitą ciemność.
FacePass 7 obsługuje protokoły komunikacyjne Wiegand, RS485 i TC / IP oraz WiFi. Facepass 7 może być używany z kontrolerem przekaźników Anviz SC011 (brak w zestawie) do użytku samodzielnego.
Anviz FacePass 7 może być zarządzany zdalnie przez sieć za pomocą dołączonego oprogramowania Anviz. FacePass 7 jest zasilany napięciem stałym 12 V (brak w zestawie). W zakładce „Dokumentacja” można znaleźć link do dalszych informacji

Dostępne oprogramowanie CrossChex Standart pozwala generować listy obecności, raporty o czasie pracy zatrudnionych, spóźnieniach, wyjściach służbowych itp. Oprogramowanie posiada interfejs w języku polskim. Wejścia i wyjścia pracowników są rejestrowane na kilka sposobów: - odczyt karty zbliżeniowej - odczyt karty zbliżeniowej i podanie identyfikatora - wpisanie identyfikatora i kodu PIN Terminal jest tak zaprojektowany, by można go było samodzielnie zainstalować i uruchomić. Wystarczy podłączyć zasilacz i już można zapisywać rejestracje.



