![]() Zapraszamy do sklepu https://www.genway.pl |
Genway Marcin Mazurek sp. k. Fryderyka Chopina 37 09-402 Płock tel. +48 24 264 77 33 |
Wideodomofon IP współpracujący z urządzeniami mobilnymi (działa z systemem OS oraz Android) Pozwala na odebranie rozmowy w obszarze sieci domowej jaki i poza nią. Widoeodomofon do poprawnego działania potrzebuje połączenia z siecią internetową. Obsługuje połączenia audio, video oraz pozwala na sterowanie zamkiem furtki. Aplikacja mobilna w języku polskim!
Aplikcja nie współpracuje z Androidem starszym niż 4.0.
Sprawdź, jak możesz zabezpieczyć dom przed złodziejami, w programie telewizyjnym Paweła Blajera pt. "Twoje Pieniądze". Zobacz program >.
Charakterystyka urządzenia
Aplikacja mobilna daje szereg możliwości:
Parametry techniczne:
W skład zestawu wchodzą:
FAQ - Lista najczęściej zadawanych pytań.
Czy wideodomofon wymaga dostępu do internetu nawet podczas użytkowania w sieci LAN ?
Tak, powiadomienie "dzwonek" odbywa się poprzez funkcję "push alarm" która wymaga dostępu do internetu. Bez dostępu do internetu będziemy mieli oczywiście podgląd i zwalnianie rygla, lecz nie będzie dzwonka.
Jaka minimalna prędkość Internetu, która zapewnia prawidłowe funkcjonowanie?
Do sterowania furtką lub bramą wjazdową wystarczy 8 Kbps. W celu zestawienia połączenia audio/video stabilne 256 Kbps. Do połączeń spoza sieci LAN (audio/video) zalecamy połączenie 3G.
Czy wideodomofon wymaga stałego IP oraz przekierowania portów na routerze ?
Nie. Komunikacja odbywa się poprzez zewnętrzny serwer. Każdy wideodomofon ma swój unikalny numer ID na podstawie którego łączymy się z serwerem. Nasz wideodomofon VIDI-MVDP-1 jest prosty w konfiguracji dla każdego Kowalskiego, dlatego zrezygnowano z potrzeby konfiguracji DDNS czy przekierowania portów. Należy również pamiętać iż nie każdy użytkownik ma pełen dostęp do routera zainstalowanego np. przez dostawcę internetu.
Ile smartfonów jednocześnie obsługuje wideodomofon?
5 urządzeń. Z tym, że rozmowę audio/video w tym samym czasie można prowadzić z jednego urządzenia.
Czy stacja bramowa dzwoni kolejno na każdy smartfon czy na wszystkie naraz?
Wszystkie na raz.
Co dzieje się w przypadku kiedy wszystkie podłączone smartfony są wyłączone? Czy wtedy osoba dzwoniąca ma sygnał w stacji bramowej?
Osoba dzwoniąca nie ma takiej informacji.
Czy aplikacja obsługująca jest w języku polskim?
Tak, aplikacja w języku polskim znajduje się do pobrania w zakładce "załączniki".
Czy aplikacja obsługująca jest w darmowa?
Tak.
Czy aplikacja posiada możliwość ustawienia regulacji głośności dzwonka? Czy głośność zależy od ustawień smartfona?
Ustawienia zależą od ustawień smartfona.