Czas pracy to jednostka objęta poważną ustawą, warto więc stosować rozwiązania wspierające zarówno pracowników, jak i dział HR w precyzyjnym kontrolowaniu zaangażowania w strefę zatrudnienia.
Poniżej znajdziesz urządzenia nowoczesne oraz intuicyjne, zdolne wziąć odpowiedzialność za czas pracy w kompleksach zatrudniających nawet kilkadziesiąt tysięcy osób.
Kontrolery ANVIZ to kompleksowe połączenie rejestracji i autoryzacji. Z ich pomocą, każdy pracownik będzie poruszał się „w czasie” używając kart RFID, odcisku palca i/lub własnego wizerunku poprzez skaner twarzy. Ta ostatnia droga jest możliwa dzięki dołączeniu ANVIZ FACE PASS PRO.
Rejestratory są na tyle intuicyjne, żeby sprawnie i wydajnie współpracować nawet z dużą kadrą obiektu o wielopoziomowej strukturze. Co za tym stoi?
Kontroler ANVIZ W1 – polskie menu i otwarte oprogramowanie
W1 komunikuje się po polsku, wykorzystując 2,8-calowy czytelny ekran z dodatkowym zestawem klawiszy. Pozostaje w stanie czuwania i budzi go dotyk klawiatury albo czytnika linii papilarnych. Pamięć na 3000 odcisków palców, połączona z dedykowanym oprogramowaniem do listy obecności, pozwala na generowanie raportów.
Działający w systemie Linux, pozwala na bardzo zaawansowane indywidualne konfiguracje. Dzięki własnemu serwerowi WWW i transmisji Ethernet, będą one wdrażane sprawnie – bez fizycznego bezpośredniego łączenia z komputerem. Mimo wszystko jednak, możliwa jest i ta druga opcja, dzięki dodatkowemu serwisowemu kablowi mini USB. Wsparciem będzie też kolejny port USB na pendrive, na przykład z oprogramowaniem komercyjnym. Linux w kontrolerze czasu pracy ANVIZ jest przy tym pozbawiony zbędnych dodatków, co wpływa na jego szybkość i stabilność.
ANVIZ OC 180 – własne źródło mocy i program analityczny
Ten rejestrator czasu pracy autentycznie i proaktywnie wspiera HR, wyliczając nadgodziny, urlopy i wszelkie inne przerwy w pracy, po polsku. Ma działać tak bezkompromisowo autonomicznie, że wbudowano w niego akumulator więc zasilanie sieciowe nie decyduje o jego „być albo nie być”.
0C 180 wykorzystuje do swojej służby czytnik kart RFID oraz czytelny niebieski wyświetlacz LCD w duecie z ergonomiczną klawiaturą do szybkich autoryzacji nawet 20.000 użytkowników. Rejestratory te można również łączyć w jeden system pod kontrolą aplikacji.