USŁUGA ZDALNEJ POMOCY TECHNICZNEJ 60 MINUT

  • Producent: Genway

  • Historia ceny
  • Nr ref.: 11218
    Dostępność: natychmiast
    Koszty i sposoby dostawy: sprawdź
    Sposoby płatności: PayU, PayPal, przelew bankowy
    Hurt - czytaj więcej
  • szt.
  • Cena netto: 146,34 zł 180,00 zł

Zdalne wsparcie techniczne dotyczy produktów Tiandy i Akuvox pochodzących z naszej dystrybucji. Po zakupie usługi proszę na adres pomoc@genway.pl przesłać odpowiedzi na poniższe pytania. Dzięki temu pomoc zdalna będzie efektywna, a wykupiony przez Państwa czas zostanie jak najlepiej wykorzystany przez naszych techników.

 

  • Dotyczące łącza internetowego:

    • Nazwa dostawcy Internetu

    • Rodzaj łącza internetowego

    • Typ adresu IP [czy jest to adres publiczny (stały lub zmienny)]

    • Model routera

      • Czy router posiada opcję przekierowania portów?

  • Dotyczące pomocy zdalnej

    • Sprzęt którego dotyczy pomoc zdalna (Producent, model)

    • Czy urządzenie zostało podłączone do zasilania?

    • Czy urządzenie zostało podpięte do routera lub switcha?

      • W przypadku podpięcia urządzenia do switcha: Czy switch został połączony skrętką komputerową z routerem?

    • W jaki sposób urządzenie jest zasilane?

    • Czy urządzenie uruchamia się po podłączeniu zasilania?

 

Należy pamiętać, że narzędzie służące do pomocy zdalnej współpracuje jedynie z systemami z rodziny Windows Desktop. Proszę upewnić się, że spełniają Państwo te wymagania.

W trakcie trwania pomocy zdalnej komputer, z którego będzie prowadzona konfiguracja urządzenia musi mieć stałe zasilanie (w przypadku laptopa lub innego urządzenia przenośnego z systemem Windows Desktop musi być podpięta do niego ładowarka).

Czynności które należy wykonać na komputerze tuż przed rozpoczęciem pomocy zdalnej:

  • Pobrać program AeroAdmin → https://www.aeroadmin.com/en/downloads.html

  • Uruchomić ponownie komputer

  • Upewnić się, że komputer posiada połączenie z Internetem

  • Wyłączyć wszystkie aplikacje służące do pobierania plików

  • Jeśli urządzenia były już uruchamiane: spisać na Pulpicie w pliku tekstowym o nazwie pomoc_zdalna.txt hasła do urządzeń, których dotyczy pomoc zdalna oraz do routera

  • Uruchomić narzędzie AeroAdmin z prawami administratora

  • Przedyktować przez telefon ID oraz PIN zezwalający na zdalne sterowanie

Po zakończeniu pomocy zdalnej należy usunąć narzędzie AeroAdmin oraz plik pomoc_zdalna.txt

 

Uwaga!

Nie odpowiadamy za błędne połączenie fizyczne/elektryczne/elektroniczne urządzeń!